..

Nu är barnen badade å lilleman ligger i sängen.. Emilia sitter å kollar på bompa..
Hon har tjattat sen klockan 17,00 att hon vill sova.. Men jag mena hur skulle det bli inatt då?!
Nää sa jag du får allt vänta till 18,00.. ja, säger hon och leker vidare helt slut..
Men nu är det juh bompa, så nu kan man juh inte sova.. ;D
Hon har varit i farten heeela dagen.. ^^ Packet å stoj.. :)

Vid 17,00 kom busiga elvis hem.. Den hunden har då energi.. ;)
Kom in springandes å hoppa hoppa hoppa..!! så jag skicka ut han igen.. Hiiihii..
Han kan juh vara på gården utan å gå någonstans å så kan han vara ute hela dagarna..

Nä jag återkommermed lite bilder senare när Emilia har hoppat i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0