16/6-2010 Soldag

Idag har det varit en toppen dag trots att jag höll på å bli tookig imorse..!
Farmor kom å hämta Emilia vid elva så jag kunde tvätta å städa lite idag..
Emilia har juh börjat vägra dagis så jag har juh ingen tid till nå, så då tog Farmor hem henne..
Emilia har åkt båt med Farfar å det har haft det bra, medans jag har städat å röjt lite.. :)

Ihelgen ska nog jag Å syskona ha en tacokväll:) Kul..

När Emilia kom hem så fika vi med syster/moster Lizz.. DEt vart chockladpudding, grädde å kaffe.. Smarrigt.. :)Få se om hon kommer tillbax om en stund å färgar håret på mej.. Hon sa hon skulle komma så banne henne om hon "skiter i det" ;D

Nää nu ska jag gö nå..! Typ stänga dörren, för nu känner jag mej attackerad! :/^^ Hejj..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Jag får en port-a-cat eftersom jag ska få sånt starkt cellgift. Dom vill inte sticka mig varje gång och sätta en tillfällig infart i armvecket efter som "giftet" irriterar ådrorna. Varför ska Freddie få medicin? Är han sjuk? MVH Emma

2010-06-16 @ 22:14:13
URL: http://emmalouisebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0