..

Idag har det varit dagis å jobb..
Efter dagis så gick vi till bvc på björkås..
2½år kontroll.. Allt såg jätte bra ut..
Han var vråång som ett litet gnu, men vad är man inte när man är trött.. :)
DET ÄR JAG MED, när jag inte får sova eller VÄRRE när jag blir väckt precis när jag somnat...Ujujuj... Då är det inte kul...!! Min käreste karl har gjort det en gång... Hahaha... ;-D Det är inte kul.. Jag blir arg, mycket mycket grinnig.. Å Sen får "de" höra vad det precis gjort... ;-D

Han var 92 lång och vägde 15kg.. Precis enligt hans kurva.. :)

 

Skulle sälja Brio bilbarnstolarna så jag tog in dem å kika lite..
Då märker jag att det fattas juh snörren till båda så jag kan inte sälja dem..
Letat å letat, men ännu inge spårr av dessa band..
Men det kommer säkert fram, men när vet vi inte...

Så nu är denna bilstol Freddie's bästa tvstol.. ;) hehhe...

Nä nu kika på tv å sen lägga sej å sova.. :) Natti natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0