..

I fredags så åkte vi till farmor å farfar och åkte pulka å tefat..
Emilia åkte först å sen släppte vi Freddie.. Men det vi inte visst då att det skulle gå rakt å pipan..
Freddie åker i sådan fart å ut för slänten..  Jag springer för livet för att få tag på han.. Men det är juh omöjligt.. Skrek som en idiot med...
Han åker iallafall ut för slänten på ett utebord å flyger påå sidan..
Jag efter å ser han reser sej snabbt å ASGARVAR... Det var skit skoj tyckte han, men inte jag, pappa å farmor..
Men sen skratta jag med..Shit alltså... <3

Så här såg avfarten ut...



Lördagen så var vi ute å grilla korv med grannen..
Barnen var med en sväng å lite senare gick dem in å lekte lite..
Mycket skoj hade det...
Måla badrummet med nagellack, sminka sej med mitt smink osv..

Mer bilder kommer.. Men just nuu vill det bara krångla så jag skiter i detta nu.. :)
Återkommer ikväll om det funkar..


Kommentarer
Postat av: <3

<3

2012-01-09 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0