..

Emilia har varit sjuk sen i förra veckan på tisdagen.. 38-40 grader.. Det har gått upp å ner hela tiden..
Jag vart sjuk på tisdagen med, Ont i halsen som en idiot..Det var tisdag -fredag/lördag..
Från lördagen så låg Freddie i feber..Åh fortfarande sjuk.. :(
Nådigt trött jag börjar bli på detta...

SJUKSTUGA alá Fam westholm/trogen...
Det börjar bli så triiiist nu...!! :-( Vill Jobba å Milia grinnar för att hon inte kan gå till dagis å leka med Kompisarna... Lilla fia.. ♥

Idag har jag "grov" städat inne på Kidzen rum.. Kasat massa.. Åh ja jag fick för Milia.. ;-D
Jag har kommit på att det är perfekt att städat när kidz är sjuk.. Då får man ha trasan ifred.. hihii.. eller lite hjälp får jag, men inte det "kriget" som det brukar bli..

Städat kidz rum, dammsugit, lagat mat, tvättat, roat sjuka barn, rensat mitt "såkallde" skrivbord.. åh masa annat.. :) Känner mej som en SUPER morsa.. ;-D hehhe...

Jaja, nu ska jag vara social med mej själv.. ;o) så bye bye... (kom ej på nå mer å skriva)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0