..

Hallå alla fina.. :)

Idag har jag jobbat, sen hämta M å barnen mej så drog vi till Svärföräldrarrna å fikade.. :)
Efter det så åkte vi förrbi Blomsteraffären för å införskaffa gravljus sen for vi till Mamma's å Morfor's grav.. <3 Tände ljus å snygga upp lite..

Sen hem å städa.. M gjorde stod för käket idag då jag å Barnen slogs om dammsugaren å trassorna.. :)
Idag fick vi Flygande Jocob.. :) Mums.. Länge sen var det.. Min karl, han kan laga mat..!!

Nu är det fient här hemma.. :)
Vi har haft Fredagsmys, men chips å dicka.. Nu sover  Fredde, å Milla ligger i vår säng å kollar på film..!! 
Jag sitter med en cider å kollar lite på hockey över datorn.. :-) Leksand leder än sålänge..!!
  ^^

Igår så  klicka jag hem lite från PO.P.. Kunde inte hålla mej.. ;-D
Det vart dessa till Kidzen..




En liten ändring av det jag först kolla på.. ;)

Nu ska jag kika vidare!!
Ha en underbar helg allisammans.. :)
Kram


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Här har det inte hänt mycket.... =)=)=)

2011-11-07 @ 14:04:02
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0