..

Hej hopp, jag är tillbax.. ;)

Lördagen var helt underbar skoj..Paintball, blåsa pilar på tavla, kasta hästsko, mat, bubbling, bastu med mera....
Jag kan säga att jag hade träningsverk i hela kroppen.. :)
Åh jädrar i mej vad roligt vi hade...!!!

  

Milla, jag å Stine.. Det var JÄTTE skoj..
Så snygga var dem.. :)
(har massa av kort, men orkar inte lägga upp)!!
TACK alla igen för en så sjukt rolig helg..Nu längtar vi till den stora dagen vi får dela med er... :)

^^

Igår var det vila, träningsverk å MORSDAG..<3
Hoppas ni hade en super bra dag..

Själv hade jag en helt underbar dag med min familj..
I lördags fick jag en stor Dahlia...Jätte fin.. Bild kommer.. :)
Sen igår på själva morsdag fick jag ett presentkort på Energikällan i bärget på 500kr + 30min floating..
Så nu kan jag unna mej nå valfri behandling.. ;) Gu så härligt..!!

Firar ni mordag/farsdag???

Sen på kvällen vart det China mat med min lilla familjen..
Jag hade en riktigt trevlig dag..

^^

Idag Började barnen på dagis vid 11 för jag skulle på möte på ett jobb klockan 13..
Det gick jätte bra, så imon börjar jag.. :)
Ska bli riktigt KUL..
Längtar redan tills imon.. :)

Klockan 15.00 hämta jag barnen på dagis..
Sen har vi bara slöat.. ;)

^^

Nu ska jag slå rumpan i soffan..!!
AJAJ, i ryggen..

Ha det så bra.. Kram


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Gud vilken härlig present !!

Vi har inget jätte irande, men någon liten present brukar det bli - i år fick jag en ny kokbok ! Annars försöker vi uppvakta lite nä som helst bara fö att det gör vardagen lite härligare :)

2011-05-30 @ 22:40:46
URL: http://frokenmela.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Toppenpresent!! Det är såna presenter man vill ha som småbarnsmamma :)

Kramar

2011-05-31 @ 09:36:22
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0