..

Nehe, men skit it då.. Åh så trött jag blir...
Tänkte vissa lite bilder... :) Men det vill tydligen inte bloggen gör..Krångel....I HATE!!

Jaja, barnen är på dagis.. Sol ute å här sitter jag...JA..

Får väll försöka senare med å lägga ut bilder, för nu går det inte.. :(

Första natten utan att jag fått gått upp å ge napp eller så... :) HAPPY..
Hoppas det inte bara var i natt, för uj vad skönt det va å inte gå upp.. ;)
Hoppas lilleman håller i detta nu........... Men det tror jag la inte att det gör...

Nä nu ska ja försöka att ta å göra nå...

Ha en underbar dag allisammans där ute... KRAM

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Det är sååå trist när det krånglar!



Hoppas du får massor av lugna nätter nu :-)

2011-05-26 @ 16:39:15
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0