..

Hallåå.. Vad gör man en dag som denna, när man inte sitter vid datorn.. :)???
Jo det ska jag berätta.. ;)

Man test åker nya bilen.. :)
Man äter Lunch med sambon på värdhuset Stopet..
Man åker å handlar lite grejs..
Man plannerar lite semester planer..
Man går på loppis å gör fynd..
Man tvättar..
Man lagar mat å diskar..
Man städar i källaren..
Man snokar runt på lite bloggar.. ;)
Man busar med trollen..

Ja det är väll vad man gör en dag som denna.. ;) Hehe..
Nu ska jag ta å se hur det går för M som är i källaren som håller på å bygger i vårt blivande rum.. :)

Förresten.. ;) Jag greja i barnens rum igår så nu sover barnen tillsammans i samma rum..
Barnen är jätte glada över det.. :) Hihi.. Å vi fick ett sovrum för oss själva + en tv.. Emilia hade juh en egen tv i rummet, men som F flytta in där så gick det inte å ha den kvar inne där... Så då fick vi den in på vårt rum...!! Skönt, kan man ligga i sängen å glo på tv på kvällarna.. ;) hihiii..

Första natten tillsammans i samma rum gick sisådär..Jo det gick bra.. F gnällde bara lite i natt.. EN gång så bättre än vad jag trodde det skulle göra.. Annars så grinnar han flera gånger.. Tappar nappen å så..

Nä vi får höras senare.. Har lite att pyssla med nu..!! :)


Kommentarer
Postat av: Coquina

Låter som en rolig dag =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

2011-05-24 @ 22:02:51
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Fnulan

VAd skönt! Jag tycker att man sover bättre när man inte har barnen hos sig.

VAd bra att du bloggar runt så du hälsar på hos mig =)



Love och TACK

2011-05-24 @ 22:30:29
URL: http://fnulan.se
Postat av: i min lilla lilla värld

hahhaa JUST det gör man =)

2011-05-25 @ 13:43:59
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0