..

Idag var dagen då jorden skulle gå under eller..(?!)
Har ni varit skrajja idag för de..?

Jag har faktiskt tänkt lite på det.. haha...
Jag tänkte först.. Men shit om jorden går under så kommer jag få dö med mina barn å sambon på jobbet.. :(
Sen tänkte jag, Varför vissar det vädret i veckan om jorden ska gå under..?
osv osv...

Usch..Nog om det... ;)

Iadg har vi haft en riktig MYS-dag då vi varit hängiga..Jag å Freddie då.. Milia är/var pigg..
Hon följde med Moster Linn på promenad å jag & F var hemma..
Han vart så ledsen när det gick, så han Sitt streka i vangen.. ;)



Åh satt där en kvart innan han kunde "släppa" att det gått... ;D
Men det var roligt att sitta i hallen å glo, så jaaa...!!

Imorse så efter frukosten så tog vi fram nagelsaxen å sen måla Milias naglar...
Freddie vart sur så han fick lite med.. ;) Snygga killen.. Men ville inte vara med på  biild först... :)



Rött nagellack på tre fingrar.. ;) Självklart måste man testa de med.. :)

Emilias naglar.. :)



Glad för fina naglar.. :)

Efter ha tagit ett kort på Emilia så ville Glada Freddie va med.. :)



Efer det så vart det spruta å sen Massa bus.. !!

Vid halv sex idag så bjöd vi syster/moster linn på mat..Grillat.. Mumsigt.. <3



Annars så har vi kollat på film film å ätit godis å MYSt.. :)
Trevlig lördag trots massa snorr å skit... ;)

Nu ska jag ta å se nyaste Narnia å dricka zingo som jag blivit förälskad i.. ;)
Åh äta lite chips.. Hihii..

Ha det så gött..
KRAM



Kommentarer
Postat av: Johanna

har med tänkte på det, men mer att skulle jorden gå under så vad skall man göra åt det?=)



ah min systerson mår inte bra.... så han kommer behöva opereras inom kort.

2011-05-21 @ 21:12:12
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jag tänkte att det var tur att jorden skulle gå under idag .. då skulle vi hinna kalasa sista dagen. haha!! :)

Kram

2011-05-21 @ 21:42:29
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Va??? har jag missat något? skulle jorden gå under igår??

2011-05-22 @ 16:35:28
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0