..

God kväll då.. :)

Tyvärr så blir det inga bilder ikväll, då det inte blir nå bra..!!
Vet inte hur jag vill ha det heller så det får vänta tills imon..!!

Fick nämligen det hemkört, å det kom vid 20.00 så jag orkar inte greja riktigt...

Milia gick å la sej vid halv nio idag.. Vi hade mys med pop-corn å filmen Rio.. =)
Gick inte så bra å se den tidigare då Freddie inte ville se den.. ;) Springa är roligast... Hihii..

Jag kan bjuda på en bild.. :) Undra om de var Emilia eller Jag som ville ha den.. ;)???
Hitta på loppis för 20kr..!! Älskar MONCHHICHI.. Kanske för att jag hade en sådan när jag var kidz.. ;)
Den var bara ett MÅSTE..!! UR SÖT.... Åh Milia älskar den sparbössa med.. :)
Ska nog ta å köpa det andra jag hittat på Lekmer.se.. Hihii..



Visst är den UNDERBAR söt...??? :)

Hörs imon..!!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men åååååååååå exakt den sparbössan hade jag!!! Och en stor Monchichi som jag har kvar =)



Puss

2011-05-19 @ 23:01:38
URL: http://fnulan.se
Postat av: Emelie ohlssob

Åhhhhh !! Va söt, sån hade jag när vjag var liten en mjuk som

Sög på tummen :(!

Såg att det fanns såna på leksaksaffären istan nu :)



Ska vi ses nästa vecka?? :D efter dagis? Thilde går till 11 tis, ons och torsdag!!

När kan ni???

2011-05-19 @ 23:35:26
Postat av: i min lilla lilla värld

Vad tyckte du om Rio? Visst var den söt?

2011-05-20 @ 07:40:22
URL: http://saratilling.se
Postat av: Anna

Dom är så söta! Hade oxå en sån som barn och Flisan fick en av tomten.

2011-05-20 @ 11:54:53
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0