..

"En tjolihoop" dag idag... :)
Tydligen super det på Vin i ludvika.. ;) haha...Jag skulle ha vinglas å ge bort i present, men inte någonstans tror jag det hade det...Inte dollar, det var slut på allt där, tror jag närmare bestämmt... Euor store eller vad det heter var det slut..
Nja, jag får la ta mina egna å ge bort.. ;) hahah....

(hon vet att hon ska få vinglas å nå annat) så det är ingen hemlis om hon skulle läsa detta..!! :D hihi..

Jag har varit å hämtat "lite" medicin till Freddie..



Igår så när jag la mej i sängen så var det som å lägga Emilia.. JAG KAN INTE SOVA.. ;)
Gu så jobbigt.. Jag låg å vred å vände mej hela jävla tiden..
Somna strax efter 01.00 tror jag..!

Nu sitter barnen å äter Mellis å jag håller på å plockar å donar...
Det vart inte som jag skrev igår att jag skulle röjja...Nä vakna imorse, men shit jag måste juh till stan å lämna papper å massa annat...!! Kul,nje jag hade juh liksom plannerat att jag skulle röjja i källaren..

Men det vart några timmar på stan.. Åh så skönt det var å BARA VARA JAG.. ;)
Satt i lung o ro, drack kaffe å åt smörgås..
Kolla på leksaker utan barnen som härjar runt osv.. ;) Hihii..
Mycket härligt..!!

Nä nu ropar det ute i köket..
Ha det så fiint..
KRAM


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Hej min raring! Så mkt medicin ni behöver! Stackars... Och vad skönt för dig att få lite tid!!



Puss fina

2011-05-18 @ 17:53:04
URL: http://fnulan.se
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)

2011-05-18 @ 20:44:15
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0