..

Jaha 5.50 klev Milia upp! Det gör mej inte så mycket vi myser till lite bompa:) . Men läste ett mail på telefon som gjorde mej tokig. En som skriver om frakten, den borde bli 48 å jag skrev 60 å hon förklara att hon minsan skickat brev så det kan inte bli 60kr.DET VISST HON. Gah. Hon vann auktionen för EN JÄVLA SPÄNN Å DEN RÄKNA JAG INTE ENS MED. (orka) Fan vad sur jag blir. Frakten kan inte bli billigare! Då måste jag väl packa om SKITEN på nå jävla viss. K-ring! Hon ska väl för fan vara Glad över att hon vann nya saker för EN SPÄNN. Åh. God morgon:)


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Här blev det oxå tidigt. halv 6 ville Lilleman upp!

Hoppas ni får en toppen helg!

2011-03-12 @ 06:43:34
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0