..

Sitter med en kopp kaffe..
Ska slänga in lite kläder på min sida bloppis, sen samma på blocket...!!

Håller på å tvättar, sen tänkte jag att det är PERFEKT väder för å putsa fönstrerna innvändigt idag, så det ska jag försöka börja med.. :)
Sen kanske FLYTTA lite blommor..
Jag är nämligen EXPERT på å flytta runt på mina ÄLSKADE blommor..!!

Dom som känner mej vet hur jag är med blommorna.. ;)
INGEN för röra mina blommor när vi är borta, inte vattna eller nå..!! Det gör jag själv..!!
Några är nämligen jätte bra på å DÖDA mina blommor annars.. :) hehe.. 
Å då blir jag "arg", så dåå får det inte vattna alls..!! Hällre att det "svimmar" än å drunknar... ;) hehe

Nu dra på MUSIK på HÖGSTA VOLYM typ.. ;)
Hej på en stund..!! Kraaam!

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Dom blommor som finns här hemma är tåliga ena som är van att glömmas bort ;)

Kram

2011-03-29 @ 10:43:30
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0