..

Att gå å lägga sej i tid..!! Hm ja..Jag är inte så duktig på det...
Men nu ska jag ta å göra det iallafall.. En halv timme bättre än igår.. ;) hehe..

Imon, fortsätta tvätta.. Det tar Aldrig slut när man har små barn å en morsa som vägrar ha kläderna två dar i rad.. ;D (kan hända, men inte ofta)
Kan juh säga att M brukar säga att ("nu får du sluta kasta allt i tvätten.. ;)
Det är juh inte lortigt alla gånger.. Oftas är det inte det.. Men jag är som jag är. PUNKT SLUT.. :/
Jag skäms lite faktiskt.. Jag tvättar ALLA NYA kläder som vi köper förre vi använder det..!! Barnens å ibland mina egna med.. =O

Åh imon kommer väl paketet från Polarna å pyret.. :)

God natt, gott folk.. :) Kramen..

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Nej sluta tvätta! Jag får ångest!



Date på onsdag med våfflor bestämt!

2011-03-28 @ 23:22:36
URL: http://fnulan.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Jag tvättar alltid barnens kläder när dom är nya.

2011-03-29 @ 05:05:17
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0