..

Vilken morgon.. :)
Milia kom in i sovrummet i morse som vanligt..Satt sej bredvid pappa. Pappa, ja se bompa nu.. Pappa ja jag kommer alldeles snart.. Pappa se bompa, pappa se bompa..
Milia viska de.. Så då viska jag, gå å sätt dej så kommer vi å slår på.. Då blir det NEEEJ..

Åh så hör man Freddie.. MAMMA.. Då var hela familjen vaken.. :D
KOLLA på klockan på mobilen.. 20över 6..
Freddie var jätte trött, så han fick välling i sängen sen vart de fart..

Sitter just nu i morgonrocken med en kopp kaffe..
Med en morgonfrilla som ja jag vet inte..Ett hårgem mitt på skallen..
Så snyggt.. Hahha..

Freddie leker att han är kock i PJAMASEN.. ;) Milia sitter å kollar på bompa..
Freddie rasade nyss ner från soffan, bara för att han ska bus med Milia som inte vill...
Det var TUR HAN HADE HJÄLMEN PÅ SEJ där..Pju, ibland blir man svettig..

Ska snart sätta på emla plåster på F för idag är de spruttajjm..

Nää n u ska jag försöka resa på ROMPAN.... ;)
Ha en fiiin dag.. Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Fröken M

HIHI... AKTIV MORGON !! Ha en riktigt mysig helg ! Kram

2011-03-25 @ 08:41:13
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Felicia har oxå tendensen att väcka Alexander. Springer in och tänder lampan och skriker ASAN VAKNA!! (Flisan kan inte säga Alexander men säger Asan :)

2011-03-25 @ 09:16:39
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0