..

Jaha, då har denna dag flygit förbi..!!
Gjorde lite mer än vad jag skulle.. ;)

Kära mormor fyllde juh år idag, som jag glömt.. :/
Jag är SÅ HIMLA snurrig..
Så har varit å firat henne.. Jisses vad fika man smällt i sej.. ;)
Sen efter de vart det donnken.. Kvälls mat.. ;)

Hem å raka Freddie, duschade barnen å har precis lagt de för natten..
Jag är helt slut..!! Hämtade ut H&M paketet oxå..
Två byxor som inte millia kunde ha, strl 110.. Så det blir å skicka tillbax de..!!

Nu ska jag kasta i sista maskinen sen låsa dörren å lägga mej på soffan å blunda kanske.. ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ok, dom är dina :)

2011-03-16 @ 22:23:19
Postat av: Fröken M

haha... ja, herregud vilken dag ! Och det verkar som om det blir minst lika fullt upp i morgon :)

Sussa sött !

2011-03-16 @ 22:41:27
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Skoj att åka till london!

2011-03-17 @ 06:51:43
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0