..

Har nogg varit hemma för länge nu..!! ;)
Måste skaffa mej ett jobb, snarat..!!

Shit vad grinnig jag kan bli av smutts, damm osv..
Så just nu är det städning som gäller..!! På högsta nivå..
Toa är klar, disken diskad, första tvätten i maskin, barnen har fått lunch, Freddie ligger å ska vila lite..
Nu är det riva lakan å bädda sängarna, sen dammsuga å torka golven..!!

Trodde aldrig man kunde vara så här städtokig som jag blivit den senaste tiden..
Tål bara inte smutts längre.. Usch... =/

Hellst skulle jag ta en ny, handduk varje dag.. Men det går juh inte, men en vecka kan jag ha en handduk..Sen blir det tvätten..!!
Disktrassan får inte vara äldre en tvåveckor gammal..Sen åker den i soppen..!!
Sängkläder får inte vara äldre en en månad gammla.. sen åker de i tvätten..!!
Disken som blir efter maten, frukosten osv måste diskas nästan på en gång..!!

Ja jag har blivit lite städtokig..!! :)
Ni tycker säkert jag är hellknäpp men ja så är de..!! Hihii..

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Samma här. Har varit världens lortgris men sen jag blev mamma så är jag städtokig! barnens leksaker är ok men resten ska vara i ordning :)

2011-03-14 @ 13:24:40
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: jen

sv: tack =)

2011-03-14 @ 13:57:07
URL: http://lifeofjen.blogg.se/
Postat av: ?

sängkläder i en månad?!?!?!?! du menar max en vecka va?

2011-03-14 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0