..

Måste vara VÄRLDENs bästa syster.. ;)
Det vart inge bad denna söndag heller..

Vart China mat med M, barnen å syster..
Sen vart de hem till syster å hjälpa henne å städa.. :)
Det vart jag å Milis som gick å hjälpte henn.. Är man inte snäll då som erbjuder sej själv å hjälpa till ;)..
Vart lite träning mellan städpassen med..!! 20st armhävningar.. Så 5 eller mer ska jag göra innan jag går å sover.. Mitt mål var 25 idag.. ;)

Haft en mysig Söndag med familjen helt enkelt..!! :)
Hoppas ni haft en jätte trevlig dag..

Idag är det söndag å  det innebär att det är solsidan ikväll..
Kollar ni på solsidan.. :)???
Bara älskar solsidan.. Tycker det kunde vara en timme istället för en halv timme.. ;)

Barnen sover eller iallafall freddie.. Milia skulle vrångt se på film, så hon ligger i sin säng å kollar på lite film. :)

Någon som vill komma å äta middag med oss imon..? Det bjuds på lax, potatis å hemma gjorde sås..
Vart inge idag, då vi käka china mat.. :) Mycket lax kan jag lova att det var, så det kommer inte jag å barnen kunna äta själva..Så om någon är sugen så bjuds de på käk.. ;) Annars blir det lax typ hela veckan.. Hihii..

Nä nu kika på tv å mys med M.. :)

Kommentarer
Postat av: Familjen Borelius

I love solsidan men fan vad äcklig och vidrig han är ove, hur att man inte har en sån bland sina vänner =)

2011-03-13 @ 20:15:39
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Vi ser sol sidan här hemma men båda jag & sambon blev besvikna på kvällens avsnitt.

2011-03-13 @ 21:50:03
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0