..

Detta Facebook..
Tror många vart STÖRDA på att jag tog bort alla här i närheten av där jag bor.. ;) Men jag har tröttna på allt jävla checka in, checka ut osv..
Sen brast de ut över alla..! (Sorry, men ganska skönt..) Jag tog bort min bästa vän, Våra gemensama vänner..ALLA i "närheten"..

Men nu i efterhand har jag lagt till TVÅ, men det är för att det ringt/sms mej personligen å sagt att det saknar mej på fb...(inte för att jag är inne så ofta längre) Det var min bästa vän å en av våra gemensama vänner....!  

Men att det går till en sådan jävla överdrift att man checkar in här å var, det gör mej så förbannat galen..  Vad fan är världen påväg..(?) Ska man veta ALLT.. (?) "Oh nu sitter jag å skiter, checka nyss in på TOA på Dalhejvägen 988.." NEJ jag tycker det är sjukt..!!

Checkar du in? Varför..?
Har du så tråkigt i ditt liv, så du måste checka in på fb när du är på en mataffär, hemma hos dej själv, toa osv osv...?

Eh sorry!! Eller vad ska jag be om ursäkt för..!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0