..

Åh så nyttig man är.. ;) Äter ett Äpple medans Milia sitter å äter fredagsmys chips å rostade majs.. :)
Har inte smakat ett ända..!!

Freddie har precis lagt sej, så nu ska vi mysa till rosa pantern.. ;)
Sen när På Spåret börjar DRAR jag hemifrån en timme eller nå.. Får se hur lång tid de blir idag..! :)

Fy vad jag börjar HATA tradera.. Vilket jobb de är med allt...
Ta kort, lägga ut, paka, väga, skicka mail, hålla koll på konto, skriva adresslappar, å till sist men inte minst skicka iväg de..!! Nä nå bättre måste jag komma på, för fan vad drygt de är..!!
ROLIGARE å göra massa fynd istället.. :) Eller hur.?

Nä nu kika på pantern med milia..!!

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Uscj Tradera... vet du hur mkt jag har... suck... Men är det värt mödan?? Vad tycker du=?

Låter som att det blir massa mys hos dig!



sv: Solen började skina när jag skulle hämta Mira =)

2011-03-11 @ 19:09:30
URL: http://fnulan.se
Postat av: Louise

Låter som en härlig fredag. Vad gott det lät med rostad majs, det har jag inte ätit på läänge. :o)



Sv: Tack! :)

2011-03-11 @ 19:22:44
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0