..

Då är jag hemma igen..=)
Riktigt  kul var det å se alla små barn åka..!! Jätte duktiga ALLA..!!
Är jätte stolt över Milia som klara hela rundan..! :)

Endel gick runt å andra åkte skidor..!!
Tror det inte var någon som bröt.. ;)
Freddie var duktig å åkte pulka runt.. Hihii.

Bilder från loppet kommer ikväll..!!

När jag kom hem så skotta jag den elendiga snön som damp ner.. TUNGT...
Sen när jag kom till dörren å skulle låsa upp kom postis i samma veva..
Så då tog jag de..
Fick två paket eller rättare sagt Freddie fick.. ;)
Mycket tråkiga paket, men nödvändigt innehåll..!!



Från Mediq..
Ganska skönt att man får det hemkört med posten..
Slippa hämta på apoteket.. :)

Nä nu ska jag städa vidare å dricka lite kaffe!!
Hörs senare!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0