..

H&M i ett nöt skal utan dess like...!!!!!!

Beställde en kjol jag suktat efter ett tag, nu var det rea 149kr så då passa jag på å slå till ;))
Skulle få Milia's sommar kläder islutet av april har jag för mej..Så då tog jag allt i ett paket. (milias kläder alltså)
Men som att jag beställde kjolen nu så vill jag ha kjolen nu å inte så sent som i slutat av april..!!

Då får jag se att nästan alla milias kläder skulle då oxå åka med ii samma paket..
Så jag tog bort lite som skulle komma senare.. FÖR JAG HATAR NÄR DET KOMMER, EN T-SHIRT DENNA VECKA Å NÄSTA VECKA SHORTS OSV..

Tog bort, så Milia fiick typ inga short..
Då tänkte jag men om jag tar en annan färg på dessa då..
JO DÅ vart det lev nästa vecka.. Så då vart jag å tänka MEN FAN att den färgen vi vill ha ska komma senare då..!!

Tog å beställde shortsen i samma färg å strl som jag tagit bort.. JA DÅ MINSANN GICK DET Å FÅ LEV NÄSTA VECKA...!! Gaaah, lite irreterande..

Så om ni får olika lev på saker.. TESTA: Efter någon dag gå in å ändra ta bort å lägg ditt samma STRL å FÄRG på varan du vill ha, så ska du se det går bra..!!

Ursäkta men sådant blir jag så arg över..!!

Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Jag vet, jag beställde också förut och det skulle dröja 7 veckor (!!!) innan jag skulle få kläderna... nej tack. Hatar sånt!

2011-03-09 @ 21:24:12
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

ja det är lite därför jag inte vill beställa från hm men jag ska testa igen och se. Sist jag beställde var över 10-15år sedan och fick vänta 3 jävla månader på en vinter jacka. Det hann bli vår när den kom!

2011-03-09 @ 21:46:43
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0