..

ALLT ÄR SOM EN STOR RÖRA.. =/

Blir helt snurrig...!!
Karolinska ringde precis... Jag förklara för dem om gripper nålarna..
Det fatta inte, det trodde det inte tagit bort gripper.. Så hon skulle kolla upp de å skicka ett recept..
Dem använder juh gripper..!! Sen sa de att Gripper plus är juh kluumpigt.. DET HÅLLER JAG HELT ME OM..

Sen Sa jag att vi behövde medicin..Då sa de, får du inte de automatisk eller så..?
Öhh, ne det vet jag inte..
Är du tvungen å ringa å beställa..?
Öhh, jag vet inte..!!

Har juh inte fått nå rikt linjer på hur allt ska funka..!!

Jag beställer nu sprutor, handskar mm från bvc..
Handsprit å koksalt mm beställer jag från dagvården i falun..!
å Medicin från ks= karolinska..

Så jag är tvungen å ringa å "krångla" hela tiden..!!
Har hört från andra, vart det beställer ifrån.. Det går till apoteket å beställer.. =/ Fatta nadda..

Nu ska vi på ett besök i April till Karolinska.. Så får la passa på å ta upp de..!
För jag tycker det blir bara krångligt å ringa å "ingen" fatta nå..

Jag blir bara snurrig..!! Nu ska KS ringa senare i em, så får kolla hur det går för Gripper nålarna..!!


När jag sitter här å skriver får jag ett samtal..
Från blödarsjukas förening i dalarna..!!
Det fråga om jag ville vara mmed i styrelsen..!! Hm nja, nå sådant kan jag juh inte..!!
Men ska på Års mötet som är i maj..!!
Dom skkulle försöka få de i falun på leklandet.. :) Ska bli intressant..!!


Nä nu måste jag ta m ej en kopp kaffe å snurra ner mej lite.. ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

usch vad rörigt det låter för dig :(

Hoppas det ordnar upp dig!

2011-03-08 @ 11:34:46
URL: http://enflickasomarstark.webblogg.se/
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Ja jag tyckte de första veckorna kändes långa men nu känns det som de springer fram och snart är det dags för UL nr 2 :)

2011-03-08 @ 13:56:17
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/gravid
Postat av: Fnulan

Nu är jag inte med alls.... Gripper?? Sprutor?? Vem är sjuk och vad är gripper?

Kan inte hitta mer om det :(



Roligt att du blev erbjuden en sådan fin utmärkelse, är du säkert värd

2011-03-09 @ 23:18:27
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0