..

Jaha, då har helgen gått sin väg å Måndag har kommit..!! =)
Mattias ligger som vanligt borta på jobb i veckorna..
Jag å Milia har varit i kyrkan med Maria å Adam.. Pysslat, busat å fikat.. =) Mysigt...

Ihelgen har det varit full rulle..
I lördags så packa vi väskan med lite matsäck å for iväg till fiket..
Fika bulle å saft/kaffe.. Sen vidare till JUST nu kommer jag inte på vad det heter.. :/ Men där man åker skidor.. ;) Längdskidor..!! Milia åkte lite sen vart de å äta matsäck....

Efter att varit där så tvätta vi bilen å sen hem å kasta in vagnen för å dra till grannens stuga å grilla korv å umgås lite..!! SEN vart den en fika där me.. ;) Hihii..

Sen hade typ den dagen gått..!!

Söndagen tänkte jag att jag å milia skulle till badhuset men jag vart (trött)..
Jag städa medans de andra i familjen var på lite andra ärenden.. :)
Sen när det kom hem så gick vi ut å lekte lite, sen var det bara mys.. :)

Har klippt till tyg nu, så nu ska jag sy ikväll.. Bild kommer kanske.. ;)) (beroende på hur det blir) Hihiii..
Eh, klart det blir bra.. :) SÅ bild kommer.. ;) (kanske)

Nää nu ska jag fixa nå äta....!!

Kanske hörs vi senare..!! Kram på er..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0