..

Jaha, då har denna dag gått till sitt slut snart..
Har ätit Tacos till middag idag.. Var länge sen.. MEN så GOTT.. :)

Har grejat med blommor så just nu har jag VÄRLDENS fulaste blomma i mitt köks fönster, i hopp om att den ska ta sej.. Men det tror jag den ska.. ;) (Annars skulle jag inte hängt upp den.......)

Har tänt lite ljus i huset, nu ska jag höra med Milia om vi ska äta popcorn å sen någon film.. :)
M, kollar på nå som inte är nå intressant, så vi får ta datorn å se TRASSEL.. :)
Hoppas den är sevärdig.. ;)

Nä ha de så fiint där ute.......!!


Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Hej! Va kul att du kikade in hos mi!:)



Du har jätte fina barn!

P.S har hört att Trasssel ska vara jätte bra?? =)



kramar

2011-03-04 @ 20:15:08
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0