..

Hihii, Freddie är för härlig..
Han börjar fatta mer å mer..
Nu kan han säga lite ord med.. Så vi tränar varje dag med ord..
Går Jätte bra..

Nyss så peka han mott fönstret å säger:  Dää!
Ja, ska vi gå ut..? säger jag
Aa däää.. säger han
Ja då går vi ut lite senare.. säger jag

HAN LYSER SOM EN SOL Å SÄGER.. AAA.. :)

Goa unge.. <3


Igår så sa vi att vi skulle till ljungåsen å åka skidor på lördag med matsäck..
Emilia tycket det lät jätte bra..
Så hela morgonen har hon gått runt..
Åka skidor sen, ååka skidor sen........
När man sagt att JA IMON SKA VI ÅKA SKIDOR..
Blir hon förbannad å säger.. NEJ, vi åka sen, sen sen sen..
Pju....
Härdan efter tror jag inte man ska berätta så mycket för henne.. ;)
Hon tjattar å tjattar så ojojjoojj..

Igår sa jag att pappa kommer senare..
Då kommer hon..
Pappa komma nu, pappa komma nu..?
Nej pappa kommer senare.. SÄGER JAG..
NEJ PAPPA KOMMA NUUUU, PAPPA KOMMA NUUU..

Så nja tror vi inte ska säga så mycket vad som skall hända förän en timme innan eller nå.. ;)

Goa MIlia.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0