..

Nu tror jag att jag bestämt mej.. ;) Hehee..
Tycker de är sorligt å tappa kontakten med alla pga en massa andra som man tröttnat på..
URSÄKTA, ta inte åt er alla....
Så jag har rensat ALLA mina vänner både i ludvika å gränges, grangärde, nyhammar..osv..
Nära vänner, bekanta, osv..

Jag vill ha fb för å kunna prata med de vänner jag lagt till som "Hemofili" vänner..
Veta hur det går för deras pojkar..!! Spännande tycker jag...
För det är juh inte så vanligt med blödarsjuk-Hemofili..

Å det som bor långt bort, som man typ inte hälsar på alls...
Har inte sett dem jag bodde hos i örebro på år å dar (ca11år sedan), så de är kul å ha på fb..
Å en tjejj i danmark som man inte träffar... M's syster son med familj i sthlm, som man träffar en gång om året typ.. osv..Ja, ni fattar hoppas jag..

Jag är ledsen över att jag inte har kvar vissa vänner här hemma..
Men så är de nu..!! Nu åkte alla..

Visst jag har kvar min "släkten" men det äär juh en annan sak.. :)
Av 300 vart de nå på 50 kvar... ;)

Sorry om det blev rörigt(?) Men så ligger det till, hoppas ni fattar lite.. Å att jag inte vimsar allt för mycket i nattmössa.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0