..

Det med Freddie's Mediciner/sprutor de ska stå i kylskåp..
Vi brukar få ca 16st men denna gång fick vi 25st sprutor/medicin..
Då är det VERKLIGEN bra att ha 3st kylskåp... ;)

Sen köpte jag en mega  stor Melon som vi ska ha till midsommar...
Den ska juh hellst oxå stå i kylen...+ Massa mat å så...

Förrut tyckte jag nästan det var onödigt med  3st kylar... Men nu är jag glad för det.. ;)

En hell kyl i köket, en halv på altan å en halv kyl med frys nere i källaren..!! dä ni.. ;) Hehe

Det vart inge städning av kök igår för att jjag var så ledsen för dessa bilder som försvann...
Men det var inte borta, för idag när jag kolla så fanns det kvar... MYSKO måste jag säga..
Men så glad jag vart att det var kvar...
Så idag ska det städas, eller jag har bara kvar, skurra golv i köket.. ;) Jag har städat under dagen... :)

Vad har ni haft för er idag..????

Krram

Kommentarer
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Oj, tre kylar? Hur stort kök har ni? :)

Jag funderade inne på affären att också köpa en stor melon. Tur att jag inte gjorde det. För vi har bara en liten kyl. Och dessutom har jag veckohandlat så den är verkligen fullproppad :)



Vi får sikta in oss på mammagalan nästa år istället!! :)



Kramar

2011-06-21 @ 18:34:24
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Fröken M

haha... det var godare än jag trodde att det skulle vara, men ska jag äta korv varenda dag kommer jag bli en riktig tjockis - jag sitter ju ner hela dagarna ;)



Nu blev jag sugen på melon... OCH jordgubbar !

2011-06-21 @ 20:41:46
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Oj 3st!



Idag gör vi inge spec. plockar lite här hemma och ska strax göra oss i ordning. Dottern har midsommarfest på dagis.

2011-06-22 @ 12:50:47
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0