..

Idag klev jag upp 05.30 för å sätta på Emla plåster- Sen var dagen igång...
Jag greja å dona, ingen vakna... Kvart i sju hör jag Milia..
Då gick jag in å hämta Freddie som ville ligga kvar i sängen.. :/ Å ge han spruta, sen på med kläderna å sticka till dagis å jobb...!! Jag säger rå det... Hur skulle det vara om det inte fick frukost på dagis....?!!

Kvart i så klev det upp å tre min över sju gick vi till dagis.... Snabba ryck eller nja...
Sen gick jag till jobbet... Jag har blivit så "hurtig" ;) hehe...

Nu sitter jag här å höller på och somnar, så jag säger god natt tror jag..!!
Imon jobbar jag em så lite sovmorgon vi kanske får?! HOPPAS...

Kramar till er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0