..

Hejhej hej hej.......

Jag har inte så mycket tid längre för bloggen.. :(

Nu börja jag jobba 8-12 vilken innebär att jag måste vara uppe klockan 05.30 å sätta på Emla-plåster.. Lägga mej en stund till (annars blir jag väll MEGA trött), till 06.30 då jag ska blanda medicin å Ge Freddie spruta själv..
Idag gick det galant, så jag HOPPAS för guds skull att det går lika smidigt i "framtiden"...
Emilia var dock väldigt svår väckt men det gick bra.. :)

Sen Klä barnen å gå till dagis kl 07.00 tur att det får frukost på dagis för annars vet jag inte hur det skulle gå...
Barnen är jätte dåliga på å äta frulle direkt det kommit upp, kan sitta en timme med en smörgås typ..!!
Åh tur att vi har så nära till dagis.. ;) tar ca 3-5min å gå.. :)

Sen gå till jobbet så man är där till 08.00..

Jobba å sen gå hem klockan 12...

Men jag  klagar inte... Det funkar juh.. :)

Hemma så lagar man mat, försöka att röja å greja innan man somnar typ..
Imon är det upp klockan 05.30 igen, sen onsdag får vi sovmorgon då jag ska jobba em.. :)
Sen 05,30 på torsdag, fredag blir det lite sov morgon till halv sju.. ;)

Ja men då så nu vet ni det med.. heheh...

Annars lever vi... Jag kommer inte sluta blogga, men det är lite svårare när man har fulllt upp å solen är här...
Kan inte fårstå hur vissa kan med detta å blogga så mycket när det har familj å jobbar...!!?? :) är det inte svårt å få ihop?? NI MÅSTE VARA SUPER kvinna/man :D?
Jag jobbar ute, går till jobbet å hem, jag hämtar å lämnar + å ge spruta själv nu förtiden, å så hemma sysslorna, som mat, tvätt osv....Sen är man juh ute med barnen hemma med.......

Sen har jag juh sagt att frisk luft är farligt... Man blir jätte trött av friskluft...
Oj nu vart det långt men jaja... ;D

Just nu Älskar jag livet mycket.......Kram på er alla kära läsare... <3

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Skrev å skrev.... men nu borta... suck....

Känn ingen press. kom när du kommer! Jag är stressad för bloggandet, inte bra alls!

2011-06-14 @ 00:06:07
URL: http://fnulan.se
Postat av: Johanna

skönt och slippa sånt, jag gör med det egentligen, detta är gång 2 på 4år jag bott här, så klaga kan man inte egentligen göra.. :)

2011-06-14 @ 18:40:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0