..

Kneppigt.. =/
Jag har mobilbloggat två gånger denna helg å det syns inte ???
Måste kolla upp de närmare senare...!!!
Eller har det tagit bort så att man inte kan de längre ???

Jajja...

Här har det åskat å regnat som den...
Åh det gör verkligen inte mej ett skvatt...
DET BEHÖVDES!!!

Vill Oxå TACKA FÖR ALLA GRATTIS HÄLSNINGAR TILL FREDDIE..

Idag när jag kom från jobbet så har vi mest hängt på altan medans det regnade.. :)
Freddie lilla vännen var lite skraj.. <3
Emilia försökte å skratta så freddie skulle bli lite gladare när de åska.. ;)
Men det gick så där...!!

 
 

Bra att någon jobbar när det regnar.. ;)
Själv satt jag å Milia å åt glass å läste tidning.. Hihii... Schysst I KNOW.. Hehe..
Men någon lär juh ta hand om kidzen.. ;) Nä vet ni jag vill hällst vara inne när det regnar.!!

Men min Karl är bäst!! <3

Nä nu ska jag läsa lite bloggar, (Som jag ligger efter)...!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Johanna och Eddie

Hej! det har varit nå fel på serven för mms och statistik under några dagar i helgen, läste jag på förstasidan. Jag själv försökte mobilblogga, men det blev inget utav det, förmodligen därför det inte kommit upp. men man tycker ju att det ska kunna läggas upp i efterhand faktiskt! ha en bra dag! :)

2011-06-08 @ 08:16:49
URL: http://karinjohannali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0