..

Hejsan...Länge sen nu jag skrev nå...
Men har inte haft tid eller ork.. :)

Helgen spendera vi i Göteborg med Hanna å Jimmie... Helt underbart väder så ute har vi varit å så vart det shopping.. :)
Liseberg gjorde vi med, två dagar var vi in.. ;)
Åkte karusell, jo det kan jag lova vi gjorde För nu är jag helt blåslagen.. =/ Armarna är värst.. Men det är så det är när man är anlagsbärare av Hemofili, blödarsjuka... Man kanske inte ska åka de värsta karusellerna då(?) men men.. ;) Det är juh skoj...

Vi åkte Atmos Fear... DRA ÅT HELVETE vad jag var rädd.. Jag grinna å skaka hela jag...
ALDRIG ALDRIG MER säger jag bara.............

Har ni åkt Atmos Fear??



Sen såg vi värsta "vagnen".. Så häftig.. :)
Ni kan kolla in på Kidrod.com , Sådan skulle man haft till kidzen..Hihii

Sen vart det lite Villervalla kläder till kidzen.. :) Så fina kläder..

Vi har bara njutit hela tiden..!!!

^^

Vi kom hem i söndags, då vart det grillning hos farmor å farfar med gäster...
Jätte kul å se alla..!! :)

Igår så åkte vi ut till F å F igen, å de lekte med Ludvig å hade skoj...
Barnen var det full fart på..!!

Emilia bada i sjön då med.. ;) Emilia å Ludvig bada med Ludvigs mamma Emelie.. :)
Emilia: Jag ska bada hela tiden.. ;)
Kallt var det.. Så jag å Freddie stod på Drygan å kolla.. :)

Sen när Emilia var tvungen å gå upp så sa hon: Jag bada hemma poolen..
Haha, helt badtokig unge..

Solbränd är jag på axlarna..Ajaja..


Nä nu ska jag ta å tvätta, sen blir det JOBB... :)




Kommentarer
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Så kul att vara på liseberg! Jag är galen i att åka karusell .. tyvärr delar inte sambon det "intresset" så en semester dit kommer nog inte att hända ;)



Poolen tror jag är köpt på ullared. Det är min svägerska som köpt den och dom flesta presenter vet jag är köpta där :)



Kram kram

2011-06-07 @ 18:22:33
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Fnulan

Trodde du slutat blogga :( Glad jag blev när jag såg att du var igång igen!!!



KRAAAAAM

2011-06-07 @ 21:09:11
URL: http://fnulan.se
Postat av: Emmy, mamma till Elias*

Sån "vagn" håller Jocke & hans pappa på att göra till Elias :)

2011-06-08 @ 08:15:16
URL: http://emmybergstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0