..

Sitter här en liten stund i alla fart... ;)

Jobbat klart, så nu är det lång ledigt.. :D
Haha, när jag kom till jobbet så vart jag lite chockad.. ;)
Vet ni  vem som satt där på en stol.. ??? JO ni, JONAS LEKSELL...

Jag Tänker, men vad lika han var någon?, men åh vad lika han är någon..? Men shit det måste juh vara Jonas leksell..!!
Åh jag kan juh inte glo!, så jag gick förrbi som ja jag vet inte vad...Tänkte inte så mycket på dde...!!

Utan gör det jag ska göra... Plantera å rensa... Nästan bredvid där han å  två andra satt.. Då hör jag att dä är han...
Men tänkte, nje det kan ändå inte vara han...

När vi hade fika vid två så sa en att de var han, så då fick jag de brekräftat.. ;) ahhaha..

Dom speler juh in Flygande mattan i folkets park här i grängesberg..!! :) så det är juh därför han var där tror jag.. ;)

^^

Det tyckte jag var lite roligt...

Åter kommer senare, nuu måste jag fortsätta med käket.. :)
Lövbiff å potatis idag..!!

Ha det gott.. KRAM

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha är det nu jag skall hålla tyst om att jag inte vet vem han är? haha

2011-06-01 @ 18:12:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Fnulan

Vännen.. flåt.... men vem är det>??? Sorry ;)

2011-06-01 @ 20:38:52
URL: http://fnulan.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

kul med shopping i helgen! :)

Kram

2011-06-01 @ 22:05:24
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0