Wii-Ps3

Jag fick förfrågan av Min syster kille om jag ville köpa ett Wii..
Fundera ett tag men så sa jag ja..1500kr med massa grejer.. 7spel- å massa annat till de..
Men efter att installerat det å så, så inser jag att det är inget för mej.. Men kan juh inte komma å säga du får tebax de.. Köpt är köpt-bytt är bytt..Så nu har jag lagt ut det på tradera..

Få se om jag får det sålt.. =)

Idag när jag kolla reklamen så vart jag å fundera på om man ska slå till å köpa sej ett Ps3..
Man kunde kolla på film med den med.. Ska ta å kolla på de lite närmare senare..

Vi köpte juh en ny tv förra veckan, så då kanske man ska slå till å köpa ett ps3 oxå.. Få fundera vidare å prata med gubben i huset.. :) Kan man ha dvd'n vi har nu nere i sovrummet där vi ska ha "gammla" tv'n när det blir klart..=) *Fundera fundera*



Annars här hemma är de skit skit skit...!! Tror jag bytt ca 20 blöjor här hemma idag.. =/
Emilia å jag är bra än så länge.. peppar peppar..!! Ikväll blir de ensamt då jag är hemma  själv med barnen..!! Men det kan vara skönt de med..!! =) Ha en trevlig kväll..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0