..

Milia har gjort en haklapp till Lillebror på kyrkis idag.. :) <3



En gubbe å en sol..^^

Annars så ligger Milia med feber i soffan å kollar på bompa å jag här vid datorn..
Freddie sover sen en timme tillbax..Han ser ut å varit med i ett krig.. Han har lite blåmärken över allt (inge ovanligt), å sen har Emilia rivit han.. :O

Men sist hon rev han så vart jag sur för då var det i ansiktet, oki jag blev väl sur innan med men vad ska man säga (?), vet juh inte riktigt.. Det är juh svårt.. Men då vissa jag henne å sa lungt att: ser du hur han ser ut, vill du se ut så här.? å förklara lite.. Hon skämdes då å sa förlåt.. så sen de så har hon inte gjort nå mer... peppar peppar..^^

Annars är det full rulle.. Freddie har blivit som ett litet "monster" <3 Han är hur vild som hellst.. Kanske inte det bästa pga hans sjukdom.. Men det gör inget..Bara å hänga med i svängarna.. :D
Nä nu vill Milia sova.. Hej på er..!!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0