..

Sitter här med en kopp kaffe å lyssnar på tvshopen på tv'n... Usch, orkar inte bytta.. ;) hehee...

Jag har börjat gå..
-Söndag: Gick till syster Lona på västra med vagn med milia i.. Pjuu..
-Måndag: Gick till kyrkan, från kyrkan till apoteket å hem med milia i vagnen.. Sen gick jag med freddie å posta ett paket på ica å hem..
-Tisadag: Gick med systrarna runt gammla gränges via gokarten sen via hörksvägen å hem till mej, sen ner till badhuset.. lite över en timme..!! Simma efter de.. en 30min..

Idag ska jag gå en sväng, tror det blir smma vända som igår, men själv..
Sen ikväll ska vi simma igen.. :)


Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej!

Beställde på lekmer.se

dom är billigast på nätet tror jag =)

2011-02-03 @ 19:25:53
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0