..

Idag är det bara skit.. "nästan"
Nu mår jag illa som en GRIS.. Blää..
Skulle vilja spy rakt ut..
Men vet inte om jag är hungrig..!! Kanske ska ta å äta lite..!!

Mår illa, har ont i handen/tummen, skulle vilja kasta papprena i pärmen........!!
Uscha mej.!!

Gå å sova kanske vorre nå, men då rasar jag väl ur sängen i sömnen :/ så nja jag tror ja testar å äta nå istället.......!!!!!

Milia har gått runt å sagt att hon haft ont i magen nu på em.. =/ Hoppas det inte är nå skit i luften..!!



Gå å låsa garage, ytterdörren för nu har barnen lagt sej å jag är ensam hemma, M jobbar!! =(
Jag har blivit en riktigt rädd gammal Kärring.. ;)) Hehe..
Det är äckligt hur rädd jag blivit.. Kollar ibland under sängen så inget monster är där......!!
DET ÄR SANT!!

nÄ låsa å sen gör nå käk....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0