..

HUR SKA DETTA SLUTA..!!!!!!!!

Vår lilla söta underbara Freddie..
Blödarsjuka, Lite rödlätt, 1½år, Vildast i hela gränges (världen)..!!

När han lägger sej för kvällen så är det som man kan ANDAS igen..
Pjuu, blödarsjuka å vildast i världen..Tror jag döör snart.. Hahahaha, nä då.. ;)

NU ANDAS JAG FÖR FULLT IALLAFALL.......!!!!!!!!

Han körde runt med bobby caren å HÖJJA, han stegra, han stegra så han föll baklänges TVÅ ggr..
Alltså han ramla på rumpan å sen föll bakåt MED BILEN ÖVER SEJ.. Stod å kolla på "toker", visste inte om jag skulle skratta eller grinna, men jag SKRATTA SÅ JAG NÄSTAN GRINNA.... Tokungen.. <3

Han har fått spruta idag så jag kan andas lite lättare än vanligt..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0