..

Sitter å ha klämt i mej tre limpsmörgåsar med skagenröra å gurka.. ;)
Borde skämmas.. Hehe, nä då.. Äta bör man annars dör man..!!

Har varit å klippt mej igen.. Mycket bättre blev det nu när jag klippte mej för andra gången.. ;) :)

Jag lova Emilia att vi KANSKE skulle till kyrkis idag, men jag "orkar" inte, har ingen lust kanske de heter..!!
Får se hur arg milia blir, annars får vi la gå ner en sväng.. Har inte tid med kyrkis har jag kommit på.. Måste STÄDA.. Om vi ska ha folk här ihelgen så är de juh trevligt att ha de lite städat..
Men å andra sidan så är det en dag imon med.. ;) Vi får se vad som händer å fötter..!!

Tjohoo, lär dra mej...Hörs kanske sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0