..

Nu har vi ätit lite middags mat å sen fikat..
Till matlagningen så slog vi på radion.. Å sen rocka vi..
Haha, ni  skulle ha sett.. Hela familjen rocka järnet ;) utan pappan i huset då för han jobbar..!!
Men rocka å laga mat, de är inte allla som gör.. hehe..!!

Sitter å funderar oom jag ska ta å lägga en beställning från polarn o pyret..
Skit snygga kläder har det juh fått in, ioför sej så har jag inte varit in å kollat så mycket tidigare men ja.. ;)

Kanske gör en mott kvällen.. Så det är snygga till pappa fyller år..!! Har juh just inga kläder annars till barnen men ja.. ;) hehe.. Men det är juh alltid kul med nytt..!!

Kanske ska ta å lägga ut en bunt med kläder på tradera ikväll om jag inte ska ta å måla lite.. :)
Mycke bollar i luften nu..!!

nää nu ska jag dricka upp kaffet innan det blir skiiita kallt....!! hat bra, så kanske vi hörs..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0