..

Varför jag tog bort Facebook fick jag en fråga..!!

Jo, för att jag är så jävla trött på ALLT (foolk).. ENKELT!!
Så in i helvete trött på vissa personer.. Skriver bara massa trams dag in dag ut..
Vad är det å läsa..??

ORKA liksom..Visst jag kunnat raderat personerna, men nä orkar inte ens det, så jag radera hela kontot..
Nä det är så himla skönt att inte ha facebook så ni annar inte..!!

Det som är viktigt å veta, får man iallafall veta UTAN FACEBOOK.....!!

SÅ IN I HELVETE SKÖNT!!! Slippa skiten... Varför jag inte gjorde de tidigare vet jag inte..!!




Nää hoppa in i duschen å bli en människa.. ;) Ha det gött så hörs vi kanske..!!

("Ge å ta.. Sug på den du, om du kan")

Kommentarer
Postat av: Familjen Borelius

Jag tog också bort mitt konto ett tag men jag insåg att det blev så jäkla dyrt att ringa mina vänner så då startade jag upp det igen. Men ajg raderade de som jag inte ville ha kvar.

Hoppas du har det bra ?

I dag hade vi -18 hur kallt hade ni det -118 ?

Kramar

2011-02-19 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0