..

Idag har det varit en riktig slödag..
Imorse vakna vi av mobil ringde.. (apotket).. Hehe..
Svara å kände nästan som att jag prata i nattmössa.. ;) Hon skulle meddela att vi fått medcin (sprutor) till F...
Kanon för vi hade bara 4 paket med sprutor kvar.. Nu är kylskåpet fullt igen.. 19 paket nu...

 

När jag kom till Apoteket visste hon såklart vem jag var för det är juh liksom bara vi som hämtar sådan saker..
Så hon skratta å sa att; åh väckte jag dej imorse.?
Jag skratta; ja men det är lugnt skulle iallafall uppp.. ;)
Tycker om den tanten..!! =) Hon är bäst på gränges apotek^^

Annars har jag gjort min första Gulaschsoppa idag.. :) STOLT..
God vart den..

Emilia är fortfarannde dålig..Hög feber.. :(

Imon får Fredde gå med Eva till dagis efter medicineringen..
Idag var han hemma med oss, vill inte ta ut Milia när hon har så hög feber..
Hoppas det är bättre imon, så vi kan hämta han iallafall, annars får jag be om hjälp av någon som kan hämta han..

Bra på tv ikväll eller har å är.. ;)
Sofias änglar. <3
Å den hemlige miljonären..!!

Nä nu kika vidare på tv..!!


SNÄLLA: Har ni nå förslag på vad man kan köpa till M som fyller jämnt..??
Jätte svårt är det.. Å snart fyller han.. =/ HJÄLP!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0