..

Idag har vi varit i badhuset med Elin å Thea.. :)
Mycket trevligt.. Efter badet vart det Donken.. Räknat ut att vi satt där en och en halv timme.. ;) hehe.. Men trevligt var det.. :)

Mattias å Fredde kom å hämta oss, så då vart det handla mat å sen hem.. !!
Tänkte jag skulle ta mej ett simpass på kvällen när F lagt sej vid sex men MUSTEN tog mej.. ;) Vart helt slut..
Men Imon SKA JAG  till badhuste..!!

Imon ska vi har KRÄFTSKIVA.. ;) hehee.. vad säger ni om det.. ;)? haha..
Jag säger GILLA!! hihii..

Appropå Ps3 å nitendo wii, så sålde jag wii för samma peng som jag köpte det av systers karl..
Så ingen ska känna sej lurade.. :)
Dan efter jag sålt det så vart det ett PS3.. :)

Nu håller vi äntligen på med rummet nere.. !! JÄVLAR I MEJ vad bra det kommer bli......!! :)
Nää usch detta vart TRÅKIGT... Hej på ett tag.. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0