..

Sitter på Altan å tar mej en öl.. Riktigt gott.. :)
Efter denna dag så är det skönt att sitta ner å bara njuta..!! Hela dagen UTE.. :)

Som sagt, NLT (tidningen) var här imorse, vi prata å det annteckna å tog massa kort..
Så vi får se vad det blir av detta.. ;)

Har plannterat blommor å satt upp studsmattan..!! :) Imon blir det en "dusch" för studsmattan..!!
Sen får det HOPPA HOPPA..!! :) "å jag fick min vilja igenom.. " ;) Hehe..

Gu så härligt, BLOMMOR ÖVER ALLT..  :) <3
Det ända som är kvar i blomväg är vid garage..!! men vet intte hur jag vill ha det änn.. :) Vii får se helt enkelt..!!

Imon ska vi nog som vanligt gå till fiket å sen bara vara.. :) Brasa i parken till kvällen..!!
Kram på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Mums med en öl!!! Gott!!!

Ha en trevlig valborg!

2011-04-30 @ 02:04:59
URL: http://fnulan.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Ska ni komma med i tidningen?



Jag ska plantera våra blommor jag köpte igår i krukor. Men också ska vi hinna med lite shopping, barnkalas och majbrasa idag också ;)



Ha en fin dag!

Kramar

2011-04-30 @ 08:59:20
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0