..

Jag å Milia var i stan igår å lekte i STORA lekparken.. :)
En liten kille som hete Kevin (?) kom å fråga om det skulle leka.. 
Å det lekte.. Jätte gullig kille.. :) En kommer å frågar mej om det är kompisar.. Nej å fundera på vem de var som fråga..!!Sen när det gick fick jag se att det var från DAGIS det kom..!!

Sen gick vi upp på stan å fika hos moster..Sen vart det lite shopping..
Hitta massa till barnen.. :) Kuligt.. Hihii..

Måste vissa..!! Byxorna å skjortan hitta jag på rea..
100kr.. :) Helt klart värt priset,,Så tufft......



Slipsen är från Moster..!! :)


Från 14.00 till 19.00 var vi ute..
Glömde bort maten så det vart Pizza vid halv sex... Mums..
Vilken kvällsmat.. Hiihii..

Nä nu ska jag kolla Elvis å sen sätta fart ute å inne..!!
Kram!!


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Så kul att hon fann en kompis på lekparken! :)

Och vilket tufft set.

Kramar

2011-04-19 @ 11:48:50
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anna

Roligt när man hittar riktiga fynd!

2011-04-19 @ 12:30:20
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej! Jag vill önska dig en fortsatt strålande dag och samtidigt passa på att tipsa om att jag har härliga tävlingar igång inne hos mig, man kan bland annat vinna valfria gardiner från Textilonnet.se och en 1 kg chokladhare från Lindt - kika gärna in och var med! :-) Kram Carolina

2011-04-19 @ 12:35:58
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0