..

En tuff morgon..!!

Det är full fart på kidzen..!! å bråkar om allt å piper... ;)
Frulle klar å det har kläder på sej..!! Jag har bara hunnit dricka en halv kopp kaffe..

Jag har gett spruta på freddie.. Alldeles sjjälv, så man inte får göra men han är så snäll så det är juh liksom nästan fjantigt att ha någon med..! Alla är bort resta, oki grannen är la hemma men det gick super utan någon... Emilia var med å hjälpte till lite.. ;) Men annars har jag hjälp...

Jaja, nu sitter jag i pjamas byxor å glor på bompa med kidzen..

Måste ta en till kopp kaffe å sen bege sej ut.. Milia har tjattat hela morgonen men vi har liksom inte haft tid...

hoppas ni haft en bra morgon..!! Puss

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

varför för du inte ge den själv?

2011-04-15 @ 11:44:08
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Varför får du inte göra de själv?

Du såg i alla fall solbränd ut i kylskåpet!

2011-04-15 @ 14:00:34
URL: http://www.fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0