..

Insjön bara växer å växer.. :)
Snart har vi väll hela gården som en insjö..!!

Jag tvättar å plockar saker..
Tror jag ska röja i tvätt stugan..
Har massa tyger som inte används till något..
Kasta eller ge vidare.. :)

Sen har vi kommit fram till att köper ingen loppis sakerna så kastar vi de..
Om inte någon i släkten ska ha de..!!

SOLEN TITTAR FRAM.. :)
Jag ska nog klippa ner mina buskar vid trappen om jag får tillåtelse.. ;)

Nä nu vart det mycket.. Hm, vart börjar jag..TvättstugaN sen klippa buskar.. Eller först hämta kidzen vid två..
Ojoj, de vissar sej vart jag börjar å slutar.. ;)

SKEPP o HOJ..


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Usch jag blir så trött av alla måsten! Och alla krav och alla ska bara... innan man hunnit klart är det ngtr nytt!

2011-04-06 @ 19:02:38
URL: http://fnulan.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Vi har den lyxen så vi har hela 30h/veckan!

2011-04-06 @ 19:34:04
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0