..

God Natt!

Nu har jag överfört ALLA mina bilder 1100bilder från Mobilen..
Tyckte det var dax att tömma lite.. ;)

Imon kanske de kommer bilder från mobilen!!
Om någon är intresserad.. Hihi..

Satt med hjärtat i halsgropen när jag överförde bilderna, för jag är inte så duktigt.. TYDLIGT..
Sist jag gjorde det på andra telefon jag hade så RADERADES alla.. :( på nå jävla viss..
Men nu lyckades jag.. :)
Ett plus till mej.. Hihii..

Har varit ute å gått en timme med syster.. Och sprungit..
Ganska så mycket, så jag känner mej STOLT.. :) Hihii

Nä dax för sängen så vi orkar upp å ge Lilleman spruta i tid så vi hinner till dagis i tid.. ;)
Lilleman är jag så stolt över, så STOLT..
Ni fattar inte hur snäll han är när vi ger han spruta, han ligger som en död sill.. BLIXST STILL med andra ord.. Å inte ett PIP.. Mamma´s KILLE..!! <3

Milia är jag oxå stolt över för hon lyssnar över vad man säger när det gäller att ge spruta..
Stå inte där, ställ dej där istället.. Å snäll är hon mott bror när han ligger för å få spruta..
Mina älskade barn..

GOD NATT


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

jag försäker tömma mobil & kamera ofta så det inte blir knas´+ ta en backup!

2011-04-06 @ 08:01:51
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Den glömdes bort i all hast! Inte bra..

2011-04-06 @ 09:58:52
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0