..

Igår var jag, Milia å Syster på en promenad.. :)
Plockade ris å hade skoj..!!

När vi kom hem så sa jag till Milia att vänta så jag fick gå in med vagnen i garage..
Sen gick vi upp till förrådet vi har alla cyklar.. :) Det gick å gå in så idag lova jag att vi skulle ta fram dem..
Ok, imorse så när Milia vakna.. Så kom hon in till oss..
Mamma, ja cykla NU.. Nej efter dagis.. Sen var de fart på munnen hela moorgonen.. Cykla nu, cykla nu.. Nej sen efter dagis, nej sen efter dagis.. cykla nu, cykla nu.. nej sen efter dagis.. OSV OSV..

PJU.. Dennna dam skulle göra allt..
Leka sandlådan, cykla, gå på dagis, leka inne osv.. Det skulle hon göra DIIIREKT.. ;)
Hehhe, hon är full i fart hela tiden..!!

Vi får la se vad vi hinner med.. :)

Nu ska jag vika å slänga i en tvätt i maskin..!!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

jag har jätte svårt för snabbkaffe. om jag bara ska ha en kopp så brygger jag den.

2011-04-05 @ 12:38:10
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0